Vështrim i përgjithshëm i opsioneve të dorëzimit
Produktet e blera dorëzohen në adresën që keni specifikuar si adresë dërgese. Kostot e transportit llogariten sipas mënyrës së zgjedhur të pagesës. Dinamika e dorëzimit do të varet nga mënyra e dorëzimit të zgjedhur nga blerësi.
Dorëzimi i produkteve në pjesën tjetër të territorit të Republikës së Maqedonisë së Veriut kryhet ditën e nesërme në varësi të kohës së porosisë dhe opsioneve të ngarkesave. Çmimi rritet në varësi të kostove të ngarkesës dhe klienti i paguan ato në momentin e grumbullimit. Zakonisht çmimi varion ndërmjet 2€ dhe 3€, kurse në Kosovë pagesa e transportit është 4.5€ dhe në Shqipëri pagesa e transportit është 6.5€. Para dorëzimit të paketës, dërguesi është i detyruar t'ju kontaktojë në numrin e telefonit të dhënë për t'ju informuar për dorëzimin dhe për të rënë dakord për kohën dhe vendin.
1. Porositni produktin dhe specifikoni mënyrën e dorëzimit
2. Do të merrni një mesazh për pranimin e porosisë
3. Prisni që porosia juaj të arrijë
4. Merrni porosinë tuaj në derën tuaj
Ndërrimi ose kthimi i produktit
Pas marrjes së dërgesës, blerësi duhet ta inspektojë atë, të kontrollojë nëse artikulli i dorëzuar korrespondon me porosinë dhe, në prani të personit tonë dërgues, të përcaktojë që produktet janë në gjendje të mirë ose, në të njëjtën kohë, të ankohet nëse dërgesa është me defekt.
Blerësi ka të drejtë të kërkojë kthimin e produktit kur:
- dorëzohen produkte që nuk janë porositur, ose
- kur dorëzohen produkte që kanë një gabim ose dëmtim që ka ndodhur gjatë transportit ose nga prodhuesi.
E drejta e blerësit për të kthyer produktin e dorëzuar do të respektohet vetëm nëse:
- produkti nuk është përdorur
- ruhen: pamja, vetitë e përdorimit, paketimi dhe etiketat e fabrikës së produktit;
- me rastin e paraqitjes së kërkesës për zëvendësim ose kthim të një produkti, bashkëngjitni faturën ose faturën fiskale dhe të gjithë dokumentacionin tjetër që i është lëshuar konsumatorit së bashku me produktin.
Produkti i papërdorur dhe i pahapur mund të kthehet brenda 5 ditëve dhe të zëvendësohet me një të ri të përshtatshëm.
FAQs
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.
If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.
If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.